Hari ni aku balik rumah.. secara kebetulan.. mice aku pulak beranak 8.. hihi.. macam tau-tau jer diorang ni.. tiap kali aku balik.. tiap kali tu jugala diorang beranak... agaknyer memang tunggu aku balik kot baru nak beranak. Erm.. dah cuba bagi makan gecko anak dia ni.. tapi macam gecko tu buat derk jer.. so aku amik balik letak semula kat mak dia.. nasib ler mak dia tak makan. Kesimpulannyer.. generasi ini akan dibiarkan membesar untuk menjadi induk supaya dapat lahirkan anak-anak mice yang lebih banyak.. hihi...